1403-03-31 10:36
724
0
90425
به همت جهادی دولت سیزدهم؛

پل میلاد کلاله بعد از ۲۲ سال قامت راست کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: باند غربی پل ورودی شهر کلاله معروف به میلاد بعد از سیل سال ۱۳۸۰ تخریب شده بود و بعد از ۲۲ سال به همت جهادی دولت سیزدهم به ثمر نشست.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: پل ورودی شهر کلاله معروف به میلاد بعد از سیل سال ۱۳۸۰ که در محور جنگل گلستان اتفاق افتاد و تخریب شد یک باند پل در قسمت «شمال به جنوب شرقی» آن احداث شد و باند غربی پل به دلیل عدم اعتبارات و پیگیری معطل مانده بود و در دولت سیزدهم این مطالبه ۲۲ ساله مردم کلاله به ثمر نشست و به زودی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور در سفر اول دولت سیزدهم جزو لیست مصوبات قرار گرفت، افزود: دولت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص داد و الباقی آن از محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مورد حمایت قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان توضیح داد: اعتبار تعیین‌شده برای اجرای پروژه با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در دهه فجر ۱۴۰۱ تخصیص شد و عملیات اجرایی آن با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان آغاز شد.

مصدقی بیان کرد: بر اساس قولی که داده بودیم مقرر شد این پروژه طی یک قرارداد ۱۸ ماهه تحویل و در هفته دولت پیش‌رو به بهره‌برداری برسد که سه ماه زودتر از حد انتظار این پروزه به ثمر نشست و تا عید سعید غدیر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص حضور مقامات ملی و استانی برای افتتاح این پروژه بیان کرد: قرار است این پروژه احتمالا با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری برسد.

مصدقی گفت: در مجموع برای تحقق و تکمیل پروژه پل کلاله ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است، پل دارای چهار دهانه ۲۰ الی ۲۱ متری است سر جمع طول پل تقریبا ۱۰۰ متر است.

وی با اشاره به اینکه کار اجرایی پروژه نهایی شده و آماده بهره‌برداری است، توضیح داد: مطالبه چندین ساله مردم کلاله در دولت سیزدهم محقق شد و روستاهایی که بعد از کلاله تا مراوه‌تپه است همچنین منطقه گردشگری خالد نبی که مردم از آن مسیر تردد می‌کنند و یک گلوگاه ترافیکی ایجاد کرده بود توانستیم با احداث باند جدید پل تسهیل در ترددها را ایجاد کنیم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.